صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

رپورتاژ مشاغل پنجشنبه 11 مهر 1398 647بازدید

انتشارات فیل و فنجون

انتشارات عارف کامل از سال 1380 با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرد. واحد کودک و نوجوان این انتشارات  با عنوان مجموعه کتاب های فیل و فنجون از سال 1388 به طور جدی فعال گردید.

 

همه‌ی ما از صبح تا شب به دلایل مختلفی، با اعداد سر و کار داریم و آن‌ها نقش مهمی را در گفتگوهای ما ایفا می‌کنند. از شمردن پول تا خواندن ساعت و بسیاری از موارد دیگر ما به اعداد احتیاج خواهیم شد.

معمولا از زمانی که یک کودک تکلم را می‌آموزد، به مرور زمان با ابتدایی‌ترین اعداد آشنا می‌شود و با پا گذاشتن به سنین بالاتر و رفتن به پیش‌دبستانی با اعداد بیشتری آشنا می‌شود.

اکثر فارسی‌زبانان در هنگام یادگیری زبان انگلیسی با خواندن یک عدد انگلیسی در یک متن به مشکل برمی‌خورند و با خواندن عدد فارسی در بین جملات انگلیسی این مشکل را حل می‌کنند.

یادگیری اعداد انگلیسی در مکالمه و خواندن زبان انگلیسی نقش مهمی دارد.

وان.تو.تری عنوان کتابی آموزشی در خصوص آشنایی با اعداد انگلیسی است که به زبانی ساده همراه با رنگ آمیزی برای کودکان ۴ تا ۷ سال تالیف شده است.

همچنین کودکان پیش دبستانی می توانند با آموزش گام به گام این کتاب، اعداد انگلیسی را یاد بگیرند و به راحتی آنها را بخوانند و بنویسند.

کودک در این کتاب با اعداد ۱ تا ۱۰ انگلیسی آشنا شده و طریقه نوشتن آنها را به وسیله نقاشی و رنگ آمیزی  یاد میگیرد. همچنین با نام میوه ها ، اشیاء ، غذاها ، حیوانات و …. نیز آشنا می شود.

از طریق تمریناتی که در کتاب وجود دارد، کودک با شکل اعداد انگلیسی آشنا شده و میتواند آنها را تمرین کند. 

 

برچسب ها :

  • هیچ برچسبی برای این نوشته ثبت نشده است
آقای تبلیغ