صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره تبلیغات موفق
مقالات یکشنبه 26 مرداد 1399 289بازدید

تبلیغات موفق

رعایت اصول تبلیغات باعث موفقیت شما در کسب‌وکارتان می‌شود چون با این کار شما می توانید اطمینان کنید که به مؤثرترین شکل ممکن حرفتان را به دیگران رسانده اید و مهم نیست پیام تبلیغاتی شما چیست و از چه راهی برای پخش آن استفاده کرده اید.  همیشه یک محصول متوسط با تبلیغ خوب موفق تر از یک محصول قوی با تبلیغ ضعیف خواهد بود. قدرت را هیچوقت دست کم نگیرید و از کلمات و تاثیرشان در فروش استفاده کنید همیشه قبل از ساخت یک تبلیغ باید به تفاوت‌ها و مزیت‌های خودتون نسبت به رقبا خود توجه کنید این که چه چیزی باعث می‌شود که یک مشتری از شما خرید کند و به سراغ بقیه نرود و دقیقا باید در تبلیغات خود به این موضوع توجه کنید. البته اگر واقعا مزیتی نسبت به رقبا دارید که مهم باشد. مزیتی که برای مشتریانتان نیز یک ارزش به حساب بیاید زیرا هر تفاوتی یک مزیت رقابتی نیست. 

 در طول روز تبلیغات های مختلفی وجود دارد که افراد آن را مشاهده می کنند و نمی توانند برای همه تبلیغات وقت بگذارند و با دقت آن را نگاه کنند مگر اینکه تبلیغات شما بتواند توجه آنها را جلب کند. تیترتبلیغ یکی از مهمترین قسمت های تبلیغ است باعث جلب توجه می شود. از ویژگی های محصولات خود در تبلیغات نام ببرید ویژگی‌هایی مد نظر است که برای مشتریان هدف اهمیت داشته باشد. 

تبلیغات خبری در واقع یک تبلیغ است و هدف تبلیغاتی دارد اما به صورت خبرگونه نوشته می شود و در قالب یک خبر می باشد. یکی از دلایل مهم بودن این مدل از تبلیغات این است‌ که افراد تمایل بیشتری برای خواندن یک خبر دارند تا یک تبلیغ در واقع افراد وقتی متوجه می شوند که این تبلیغ کمی بیشتر از یک تبلیغ ساده است و به نوعی خبری را همراه خود دارد بیشتر جذب می شود برای خواندن آن. زیرا این نوع تبلیغات خبری چیزی را به آنها اضافه می‌کند، اطلاعاتشان را در زمینه ای بالا می‌برد، آنها را از کاری یا چیزی مطلع می‌کند. در محتوای تبلیغات خبری هم باید سعی کرد واقعا خبری را به کاربرانتان بدهید خبری از وضعیت بازار خود، خبری از در مورد صنعتی که در آن حضور دارید یا خبری که به نوعی مرتبط با محصول شما باشد و بعد حتما به نوعی نقش محصول یا خدمات خود را در این خبر مشخص کنید.

ممکنه بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات شما با خود بگویند که این سرویس یا خدمات خیلی عالی است و حتما از آن استفاده خواهم کرد اما واقعیت این است که خیلی از آنها به جریان زندگی ادامه می دهند و تبلیغات و محصولات شما را فراموش خواهند کرد. پس بهتر است بعد از دیدن تبلیغ از آنها بخواهید کاری کنند و به نوعی همان موقع آنها را مجبور به ارتباط با خود کنید. بیشتر تبلیغات بی تاثیرند چون نویسنده ی محتوا تبلیغ بیش از اندازه مینویسد بیش از اندازه نشان میدهد و زیادی به مشتری اطلاعات میدهد. نویسنده ی تبلیغات از ترس اینکه مخاطبی را از دست بدهد اطلاعات زیادی را درون تبلیغ میریزد که مخاطب سردرگم شده و با تبلیغ نمی تواند ارتباط برقرار کند. 

زمانی که مخاطبان هدف خود را شناختید به طور خودکار برای رسیدن به یک تبلیغات موفق آماده می شوید زیرا با این کار متوجه می شوید که چه کسانی محصولات شما را خریداری خواهند کرد. در این مرحله، وقت آن است که مخاطبان شما چه علایقی دارند و به دنبال چه چیزی هستند و تبلیغات مناسب برای مخاطبان هدفتان تولید کنید. 

اینکه چه چیزی می فروشید و جمع‌آوری اطلاعات راجع به محصولاتتون مسئله مهمی است و باید تمام جزئیات را بدانید درباره اینکه چگونه ساخته می‌شود، چه‌کاری انجام می‌دهد ومزیت اصلی‌ این محصولی که ارائه می‌دهید چیست این ممکن است درنهایت به‌عنوان اصلی شما تبدیل شود، اما هنوز درباره این موضوع نگران نباشید. تنها با پیدا کردن هر آنچه می‌توانید درباره محصولتان بفهمید آغاز کنید و ایده و اتصال‌های میان آن‌ها به‌زودی به خودی خود شکل خواهند گرفت.

اگر شما از تبلیغات آنلاین استفاده می کنید می‌توانید از عنوان‌ها و تصاویر جذاب در بنر تبلیغاتی خودتان استفاده کنید یا نام وبلاگی انتخاب کنید که نظرها را به خودش جلب می‌کند. شما همچنین می‌توانید از بنرهای تبلیغاتی چشمک‌زن یا آگهی‌های ویدئویی استفاده کنید.

اصول تبلیغات موفق

1. تبلیغات باید جذاب باشد و همه جور افراد را به سمت خود بکشد همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه‌ مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. اگر بچه‌ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و برعکس، معلوم می‌شود که در ساخت تبلیغات از اصل قوی پیروی شده است. 

2. تبلیغات باید باعث بشود که مردم را به انجام دادن فعالیتی مجبور کند چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا خندیدن و یا فقط به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف‌سازی، هرگز اجازه نمی‌دهد مخاطب نقش خاصی نداشته باشد.

3. این اصل باید حتما رعایت شود حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغات باید کنجکاوی افراد را تحریک کند.

5. فرمت ویدئو یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای جلب نظر مخاطب در حوزه تبلیغات اینترنتی است. در حقیقت به هنگام ضبط ویدئو شانس ما برای جلب توجه بیشتر می شود. به این ترتیب با داشتن فرصتی بیشتر برای تعامل با مخاطب و توان افزودن صوت به ماجرا به راحتی فرآیند تبلیغات تأثیرگذارتر خواهد شد.

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار ها است. موفقیت و عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیتهای تبلیغاتی آنها نهفته است. بدیهی است استمرار و توسعه فروش کالا و خدمات زمانی میسر است که طرح تبلیغاتی مشتری را جذب کند. براساس تبلیغات مؤثر اگر روانشناسی نیاز و سلیقه مشتری و نیز محتوای مناسب و هنرمندانه پیام در تبلیغ کالا و خدمات لحاظ شود در این صورت اقبال بیشتری نسبت به آن کالا و خدمات صورت خواهد گرفت. یکی از عوامل مهم در تبلیغ عامل اخلاق است.

 

آقای تبلیغ