صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

بتونه گچ ماده ای خمیری است که برای پوشاندن انتهای میخ ها و پیچ ها و پرکردن سوراخ ها و زدگی ها و ترک خوردگی های سطح دیوار گچی یا چوب و یا فلزات به کار می رود تا سطحی یک دست و صاف و ایجاد شده و آماده برای رنگ کردن شود.

افزودنی مکمل بتونه پردیس نگین با کیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین روش جهت ساخت بتونه می باشد که نحوه ساخت آن براحتی امکان پذیر بوده و می تواند سود آوری زیادی برای تولید کنندگان بتونه داشته باشد.

روش استفاده: افزودنی مکمل بتونه گچی می بایست به صورت خشک با گچ مخلوط و هموژن گردد. برای این افزودنی بسته به میزان چسبندگی درحین کار و نیز چسبندگی به سطوح مورد انتظار پس از خشک شدن می توان درصد بهینه را تعیین نمود.

در زمان مصرف این افزودنی می بایست روانی و زمان گیرش را مدنظر قرار داد. استفاده از این افزودنی باعث چسبناکی قابل ملاحظه گچ در حین کار شده که از روانی و کارپذیری آن می کاهد ولی زمان کار خوبی را در ظرف آماده سازی نمونه (بیش از ۲ ساعت) ایجاد می نماید به گونه ای که کاربر می تواند مدت نسبتا طولانی حالت خمیری را در محصول نهایی داشته باشد. درصورت نیاز به حالت ماستیکی بیشتر و چسبندگی بالاتر میزان مصرف تا دو برابر مقدار پیشنهاد شده نیز بر کیفیت محصول از لحاظ چسبندگی و زمان کار می افزاید.

چنانچه در زمان استفاده به صورت لایه نازک احتمال ترک وجود داشته باشد می بایست از پرکننده هایی نظیر کلسیت (کربنات کلسیم) میکرونیزه به میزان ۵ تا ۱۰ درصد استفاده شود.
میزان مصرف پیشنهادی: میزان مصرف افزودنی مکمل بتونه گچی به میزان 1% و یا 10 کیلو در هر تن می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و یا با شماره تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات آگهی