صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره بازاریابی صنعتی
مقالات سه شنبه 31 تیر 1399 424بازدید

بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی شامل فروش یک محصول یا خدمات یک شرکت به یک شرکت دیگر است. به بازاریابی صنعتی بازاریابی کسب و کار هم می گویند. این نوع بازاریابی معمولا بین شرکت هایی انجام می شود که محصولاتی را تولید می کنند که مصرف کنندگان عادی از آنها استفاده نمیکنند. مانند فولاد. شرکت هاییم که محصولات آن را میفروشند به مشتریان خدمات میدهند مثل مصرف کنندگان عادی دیگر کسب و کارها. بازاریابی کالاهای صنعتی موجب کاهش چشم گیر هزینه های بازاریابی شرکت های عرضه کننده تجهیزات صنعتی شده است.

موفقیت در حوزه بازاریابی صنعتی از تبلیغ محصول در رادیو یا تلویزیون بدست نمی آید. بلکه موفقیت در این حوزه دراثر شناساندن شرکت خودتان در صنعت و نشان دادن محصول به‌عنوان یک جزء ثابت و اصلی به دست می‌آید. 

یک بازاریاب صنعتی به ‌طور مؤثر می‌تواند محصول یا خدمت خود را از طریق جایگاه ‌ پیشنهاد خود به‌ صورت مناسب به دست خریدار مناسب برساند، از طریق شناخت نیازهای مشتری و ارائه پیشنهاد راه‌ حل‌های مناسب. شناخت نیازهای مشتری مهم ترین مسئله برای بازاریابی صنعتی است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست. یک تبلیغ مؤثر می ‌تواند در شبکه های مختلف پخش شود و درصدی از مصرف کنندگان را به خرید وادار کند.

مزیت تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار صنعتی

. آگاهی مشتری از محصولات جدید

. آگاهی مشتریان از تغییر قیمت محصولات

. آگاهی مشتری از طرز کار محصولات

. توصیف کامل ارائه خدمات برای مشتریان

ایجاد تصویر مناسبی از شرکت

. تشویق مشتریان به خرید محصولات

امروزه استفاده از اینترنت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و بهتر است که تبلیغات بیشتربه صورت اینترنتی انجام شود تا افراد زیادی آن را مشاهده کنند، درج آگهی صنعتی در وب سایت های پر بازدید و مناسب یکی از بهترین راه های تبلیغات می باشد. تبلیغات اینترنتی صنعتی با توجه به اصول تعیین شده انجام می شود تا جذب مشتری بیشتری را داشته باشد و افراد زیادی خواهان استفاده از آن شغل های صنعتی باشند. افراد باید توجه کنند که برای درج آگهی خود به چه سایتی مراجعه نمایند و اگر به سایت های پر بازدید رجوع کنند می توانند توسط افراد زیادی مورد بازدید قرار بگیرند.

"شما می توانید آگهی های خود را در سایت صنعت پلاس ثبت کنید"

 

آقای تبلیغ