صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

تصویر شماره اهمیت تبلیغات در کسب و کار صنعتی
مقالات یکشنبه 29 تیر 1399 327بازدید

اهمیت تبلیغات در کسب و کار صنعتی

امروزه مدیران تبلیغات را پایه های اصلی کسب و کار خود می دانند و از اهمیت تبلیغات بر افزایش فروش و افزایش مشتری، بی خبر نیستند. اثر تبلیغات آنقدر زیاد است که اکثر شرکت های بزرگ که اهمیت این موضوع مهم را میدانند و سالانه هزینه هایی را برای تبلیغات اختصاص میدهند. بیشتر شرکتها یا کسب وکارها بخشی را اختصاص به بازاریابی و تبلیغات داده اند تا از طریق تبلیغات بتوانند محصولاتشان را به مردم معرفی کنند و باعث افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش شوند و از این طریق برندشان نیز به مردم معرفی میشود و برای شرکت خود اعتبار کسب میکنند که این خود یک امتیاز نسبت به  کسب و کار های رقبا می باشد.

اهمیت تبلیغات در کسب و کار صنعتی 

1. به دلیل گستردگی دسترسی به اینترنت تولید کننده در گوشه ای از جهان قادر به پیدا کردن مشتری در گوشه دیگری از جهان است. هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده ازاینترنت می باشند، که این موضوع یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای تبلیغات به حساب می آید.

2. بازاریابی و تبلیغات از طریق فضای سراسری اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند دارای علایق یا گروه سنی خاصی بوده که می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، خدماتی  جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد.

3. در تبلیغات اینترنتی می توانید از تعداد بازدید و میزان علاقه مندی مشتریان به محصولات خود با خبر شوید.

4. یکی از مهمترین ویژگی های تبلیغات اینترنتی آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتریان می تواند با ورود  به آن اقدام به خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود شود.

5. با تبلیغات اینترنتی می توانید تبلیغات خود را تا حدی هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه های بسیار کمتر و فروش بیشتری نسبت به دیگر رسانه ها دارد.

اهداف مهم تبلیغات در کسب و کار صنعتی 

. تبلیغ برند شرکت

. به وجود اوردن تصویری مناسب و خوب در ذهن مشتری

. اطلاع قیمت های جدید به مشتری

. تصحیح برداشت های غلط مشتریان

. اگاهی مشتریان از ویژگی ها و مزیت محصولات

.تشویق مشتریان به خرید کردن فوری 

 

آقای تبلیغ