صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی


شرکت رایان‌نت، سهامی خاص به عنوان اولین و تنها تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت هفت‌ساله در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد سازمان حکومتی، دولتی، خصوصی، و بین المللی مطرح و بزرگ مستقر در ایران ، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت در انگلستان می باشد.
با توجه به حجم موجودی بالای شرکت تمامی محصولات به صورت آنی تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت در ایران و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity و ... نمی باشد و تمامی محصولات با لایسنسRetail و یا Volume License ارایه می گردند.

لازم به ذکر است با توجه به تحریم های تجاری و مالی آمریکا ، امکان خرید لایسنس محصولات اورجینال مایکروسافت به صورت مستقیم برای اشخاص حقوقی و حقیقی ایرانی مقدور نمیباشد. به منظور حل این مشکل ، محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت عمده از طریق شرکت مستقل این مجموعه در انگلستان(Talee Limited) خریداری و به مشتریان در ایران ارایه می گردد. لازم به ذکر است که این امر هیچگونه محدودیتی در ارتباط مشتری با پشتیبانی مستقیم مایکروسافت و استعلام مستقیم اصالت لایسنس از مایکروسافت ایجاد نمیکند.

همچنین متذکر میگردد که محصولات ارائه شده مایکروسافت که به صورت Subscription و با نیاز به تمدید ماهیانه و یا سالیانه ارایه می شوند مانند Windows Enterprise E5, SharePoint Online, Azure و ... به دلیل ریسک بالای مسدود شدن ناشی از استفاده در ایران توسط این شرکت ارایه نمی گردد. این دسته از محصولات به خاطر ماهیت Service Subscription و نیاز به پرداخت دوره ای و نیاز به ثبت اطلاعات Payment در اکانت مشتری بر خلاف محصولاتی که به صورت Product عرضه می شوند و می توانند در کشوری دیگر خریداری و در کشوری دیگر فعال شوند قابلیت استفاده در ایران را ندارند و قطعا در طی دوره استفاده مشتری تعلیق و حتی به طور کامل مسدود می گردند.
در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا وجود هر گونه سوال از طریق شماره تماس 28422 با ما در تماس باشید.

 


اطلاعات آگهی