صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

پروفیل هات ملت سی‌فور چیست؟

پروفیل‌های هات ملت در و پنجره برند "سی‌فور" به‌ صورت پروفیل با مغز سفید و روکش اختصاصی رنگی طرح دار تولید شده است. تکنولوژی استفاده‌شده در این محصول که برای اولین بار در دنیا در ساخت این محصول به کار گرفته شده است به‌طور کامل در اختیار این شرکت بوده و پس از سال‌ها تحقیق و بررسی و همچنین طی کردن آزمایش‌های مختلف آب و هوایی داخلی و خارجی به مرحله تولید رسیده است.

مزایا و برتری‌های پروفیل رنگی هات ملت نسبت به پروفیل‌های لمینیت:

1. مقاومت بسیار بالا در هر نوع شرایط جوی و نور خورشید

2. تنوع طرح‌های زیبا و متالیک

3. دارای ضمانت ثبات رنگ

 

چرا باید پروفیل هات ملت سی‌فور را جایگزین پروفیل‌های سفید کنیم؟

پروفیل هات ملت سی‌فور در مقایسه با سایر پروفیل‌ها به‌ویژه پروفیل‌های سفید از جذابیت و زیبایی ظاهری بیشتری برخوردار است. تنوع رنگی ایجادشده در نمای ساختمان‌های جدید و خاص بودن ظاهر پروفیل هات ملت سی‌فور در نمای ساختمان دلیل بسیار مهم دیگری برای به‌کارگیری این نوع پروفیل است.

قیمت بسیار مناسب و نزدیک به قیمت پروفیل سفید عامل دیگری است که در مقام مقایسه، انتخاب و مصرف پروفیل‌های سفید را بدون توجیه و دور از منطق خواهد کرد.

مقاومت بالا و طول عمر بسیار طولانی‌تر پروفیل‌های هات ملت سی‌فور در مقابل پروفیل‌های سفید عامل دیگری است که مصرف این نوع پروفیل را اقتصادی و هوشمندانه خواهد کرد؛ مثلا طول عمر یک پروفیل سفید درجه 1 در شرایط نرمال آب و هوایی 8-5 سال خواهد بود اما طول عمر پروفیل‌های هات ملت سی‌فور در شرایط نرمال آب و هوایی نزدیک به 20 سال است.

اطلاعات آگهی