صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

۶ ویژگی حذف شده در SharePoint 2019

شیرپوینت ۲۰۱۹با استفاده از ویژگی های جدید به کار کردن همزمان روی فایل ها، لیست ها و کتابخانه ها کمک می کند. با این حال، تعدادی از ویژگی های در راه حذف شدن هستند که عبارتند از:

۱. Newsfeed

ویژگی Newsfeed موجود در SharePoint 2019 فقط خواندنی خواهد بود. کاشی در راه انداز برنامه و گزینه برای پیاده سازی قابلیت خبرخوان نیز از این نسخه به بعد برداشته خواهند شد.

۲. راهنمای سفارشی

موتورجستجو موجود در شیرپوینت نیز در آینده حذف خواهد شد. در این نسخه، مایکروسافت از موتور on-premises استفاده کرده است که با Office 365به روز و هماهنگ خواهد شد.

SharePoint Designer 2013

SharePoint Designer (SPD)، نرم افزار رایگان ویرایشگر HTML برای ایجاد و تغییر سایت های مایکروسافت شیرپوینت، گردش کار و صفحات وب با SharePoint 2019 کار نخواهد کرد. SharePoint Designer تا سال ۲۰۲۶ دارای پشتیبانی برای مشتریان خواهد بود.

۴. Multi-Tenancy

همانطور که مایکروسافت در حال تلاش برای نصب و استفاده SharePoint Online است، تعدادی از قابلیت های چندرسانه ای شیرپوینت وابسته به فناوری های ابری است که در محیط های موجود در دسترس نیستند. به دلیل هزینه و پیچیدگی ارائه یک جایگزین به جای آن، در SharePoint 2019 در دسترس نخواهد بود.

۵. سرویس Visio

سرویس Visio دارای دو گزینه برای ارائه نمودار Visio شامل مایکروسافت مبتنی بر Silverlight و مبتنی بر PNGاست. سیلورلایت از تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ پشتیبانی نخواهد شد. این به این معنی است که رندر مبتنی بر سیلورلایت در SharePoint Server 2019 Preview دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

۶. راهکار Code-based sandbox

پشتیبانی از راه حل های Code-based sandbox از SharePoint 2019 حذف خواهد شد. راه حل هایSandbox بسته های سفارشی سازی هستند که می توانند برای تنظیمSharePoint در سطح مجموعه سایت استفاده شوند. آنها قبلا از SharePoint 2013 و SharePoint Online حذف شده اند.

.

.

.

.

.

فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2

تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4

سایت :

لایسنس-شیرپوینت-سرور-اورجینال-Sharepoint-Server

ایمیل:

تلفن:
021-28422 (خط ویژه)

موبایل:

فاکس:


اطلاعات آگهی