صنعت پلاس

تارنمای جــامـع صـنـــایـــع ایـــــــران و خرید و فروش اینترنتی

اره نواری و دیسکی Segmetal

 

 

احتراماً ،به استحضار می رساند شرکت ابزار تجارت پاسارگاد نماینده انحصاری فروش محصولات شرکت Segmetal ایتالیا در ایران می باشد.شرکت Segmetal یکی از تولید کنندگان برتر و مطرح تولید تخصصی اره های دیسکی(Circular Band Saw) و نواری (BAND SAW BLADES) در کشور ایتالیا می باشد.محصولات این شرکت با کیفیت عالی ،قیمت های قابل رقابت ،تنوع محصول در ابعاد و جنس برتری این شرکت را در عرضه تولید اره های دیسکی و نواری نمایان می سازد.

برخی از مزایای این اره ها به شرح ذیل می باشد:
• دارای تنوع محصول برای انواع برش کاری از جمله برش فلزات سخت،مواد نرم،فولاد ضد زنگ،پشم شیشه ،کامپوزیت و …
• طول عمر بیشتر دندانه ها
• قیمت مناسب

در ذیل به چند نمونه از محصولات این شرکت اشاره می شود:

مدل BI-METAL BANDSAW BLADES(دو فلزی) :
این نوع اره ها دارای دندانه هایی از جنس HSS برای برشی بهنر وواضح تر می باشند و در ضمن به مصرف کننده تیغه هایی با عمر بیشتر ارائه می دهند.لبه های HSS از ۸% کبالت تشکیل شده اند. این اره ها خود به چند بخش زیر تقسیم می شود:

 

• (M-1000 M-42(Straight Tooth:
پشتیبانی از گرمای بیشتر و دوام بیشتر. دارای زاویه ۰ درجه برای برشی نرم تر و صاف تر و کاربرد های عمومی.

 

 

• (M-2000 M-42 (Positive Rake Tooth :
برای برش مقاطع تو پر و لو له های جدار نازک از جنس مواد معمولی تا سخت مانند فولاد ضد زنگ.دارای زاویه حمله ۵ درجه برای نفوذ آسان تر وکاهش لرزش.

 

 

• (M-3000 M-42(High Positive Rake Tooth :
برای برش مواد سخت از جمله فولاد ضد زنگ،تیتانیوم،اینکونل.دارای استحکام بیشتر دندانه ها و زاویه آزاد مهندسی شده و زاویه حمله ۱۰ درجه برای برش سریعتر.

 

 

 

• (M-3000 M-51(High Positive Rake Tooth :
برای برش مواد سخت از جمله فولاد ضد زنگ،تیتانیوم،اینکونل.دارای استحکام بیشتر دندانه ها و زاویه آزاد مهندسی شده و زاویه حمله ۱۰ درجه برای برش سریعتر.تنها از نظر جنس با اره های M-3000 M-42 تفاوت دارند.

 

• (M-4000 M-42(Heavy Set :
برای برش دسته فولاد های ساختمانی به کار می روند و برای فرایند هایی که در آن ها یک شکاف بزرگ برای جلو گیری از فشار بر روی تیغه و دورساختن از تنش مواد و حرکت ،مورد نیاز است ایده ال می باشند.

 

 

 

• MATRIX II :
این نوع اره ها برای کاربرد های مختلف به کار می روند.لبه های ماتریس در برابر خسارات ناشی از لرزش مقاوم هستند.این نوع اره ها از نظر اقتصادی برای زمان هایی که M-42 مورد نیاز نباشد جایگزین مناسبی می باشند.

 

 

• PORT-A-BAND :
اره های دو فلزی با قابلیت حملمی باشند. تمام دندانه دارای فاصله و عمق یکسان می باشند.این نوع از اره ها کیفیت برش را بالا برده و در برابر شو ک،مقاموت بهتری را ارائه می دهند.همهچنین در برابر از بین رفتن دندانه ها مقاومت می کند.از این اره ها برای برش آلمینیوم،چدن،فولاد ضد زنگ،فولاد تنگستن وبرای جنس های مشکل دیگر با سرعت کم استفاده می شود.

 

 

مدل CARBON BANDSAW BLADES :
اره نواری های کربنی برای برش های عمومی ساخته شده اند.آنها برای برش مستقیم وکانتور مناسب می باشند.برای برش فولاد کربن دار،چدن،لوله،مقاطع تو پر وفلزات غیر آهنی به کار می روند.

 

• FRICTION CARBON(کربن اصطحکاکی) :
دارای ساختار فولاد کربن به همرا سیلیس می باشند و در برابر خستگی مقاومت بیشتری دارند.برشکاری سریعتروطول عمر بیشتر تیغه.سریع ترین روش برش فلزات غیر آهنی تا ضخامت ۳/۴ اینچ وتنها برای استفاده با ماشین اصطحکاک مناسب می باشد.

 

 

• HARDBACK CARBON :
این اره ها از جنس فولاد کربن می باشند.دندانه ها دارای سختی ۶۲HRC تا ۶۶HRC می باشند.قسمت پشت اره تا حداکثر ۴۵HRC برای برش های مستقیم سخت شده است.در ضمن این اره ها امکان فشار پیشروی سنگین تری را دارا می باشند.

 

 

 

• FLEXBACK CARBON :
این اره ها از جنس فولاد کربن می باشند.دندانه ها دارای سختی ۶۲HRC تا ۶۶HRC می باشند.قسمت پشت اره حداکثر تا ۳۸HRC برای برش کانتور سخت شده است. در ابعاد ۲۵۰ft به صورت بسته بندی شده و یا طبق درخواست مشتری در طول های مختلف جوش خورده موجود می باشد.قابلیت برش چوب،چدن،مس،روی،برنج، فلزات غیر آهنی،پلاستیک،پشم شیشه ،آلومینیوم ،فولاد نرم ، برنز و سرب.

 

 

• اره های دیسکی از جنس HSS و کاربایدی برای ایجاد شیار و برش:
این نوع اره ها برای برش مواد شکننده وخشک توصیه می شوند .شکل دندانه ای A برای اره های نازک مناسب می باشد.لبه برش این اره ها بسیار تیز می باشد.میزان تولید تراشه بسیار کم است. اره های مخصوص شیار در هر دو نوع تیز بر و تیز بر سریع برای ایجاد شیار بر روی فولاد والیاژها،ماشین های نیمه خودکارو تمام خودکار به کار می روند.

 

 

• تیغه اره های برشی سرد از جنس HSS :
با حد اکثر قطر ۲۵۰۰ میلی متر، ابزارهایی با کارآیی بالا هستند که از صفحات فولادی محکم و با قدرت ساخته شده اند. از تیغه اره های اصطکاکی برای برش لوله ها و پروفیل های فولادی در دمای کارکرد پائین استفاده می شود، این دما بدان معناست که دمای مواد حداکثر به ۲۵۰ درجه سانتی گراد میرسد. از تیغه اره های گرم و اصطکاکی برای برش ورق های فلزی ،شمش های مربع شکل ، صفحه ، لوله ، پروفیل استفاده می شود.

 

• کارد های دیسکی HSS:
برای برش چرم،فولاد،فلزات غیر آهنی،پلاستیک،کاغد،مواد ایزوله شده به کار می روند.به دلیل کاربرد های فراوان آنها،این کارد ها حرارت داده می شوند تا به سختی ۵۶-۶۴HRC برسند. در ابعاد ۲۰-۶۰۰ mm ساخته می شوند.

 

 

• اره های دورانی سگمنتی واصطحکاکی:
اره های سگمنتالی برای برش فلزات به کار می روند. . این تیغه اره ها از فولاد کروم – وانادیوم (DIN ) ساخته می شوند و با حرارت دهی به بهترین درجه مقاومت و سختی می رسند.
اره های اصطحکاکی از فولادی خاص با کیفیت بالا ساخته شده اند که مطابق با جدیدترین یافته های فنی سخت شده است. دارای دندانه های فرزکاری شده خاصی هستند، در هر دو طرف توخالی اند و در دستگاه های آسیاب دقیق و مدرن به کار می روند.

 

• اره های دورانی تنگستن کارباید:
برای برش مواد اهنی وفلزات غیر اهنی به کار می روند.

 

 

 مشتریان محترم ،درصورت تمایل به دریافت کاتالوگ موارد فوق با ما در ارتباط باشید.

 

 

اطلاعات آگهی